Rock & Roll

&Rosa merkstrateeg coaching merkstrategie strategische

Vanuit Poppin, a creative collective, ontwikkelde ik samen met Marjolein van Damme nieuwe campagne content op basis van een nieuwe strategie. Strategie, creatieve content en productie kwamen in dit project samen. 

Brand strategy

Nail it! De essentie voor R&R is niet alleen grappig, maar ook empowering bedoeld.

Iedereen verdient een moment om eens even stil te staan bij nu, om je successen te vieren, hoe groot of klein ook. Om jezelf eens dat schouderklopje te geven. Hoe mooi is het dat je dan bij R&R terecht kan om eens stil te staan bij deze overwinningen en prestaties?

Implementation

We ontwikkelende een campagne concept voor de re-launch, creëerden en produceerde nieuw beeld materiaal passend bij het nieuwe concept en gaven samen met designer Ilse Bekker de huisstijl van R&R een boost. Een nieuw logo, frisse kleuren en popping instagram grid waren het resultaat. Daarnaast ontwikkelende we samen met Robin (founder R&R) een nieuw shop interieur passend bij de nieuwe huisstijl. 

Campagne copy

We schreven de empowering quotes en teksten voor bij de campagne beelden. Daarnaast gaven we het merk een touch up door Beauty Concepts aan de merk naam toe te voegen. 




 

Brand story

Harder, beter en sneller. Nee, je bent niet in een foute seks scène beland, maar in het dagelijkse leven van de gemiddelde ambitieuze vrouw.

We rennen, vliegen en houden 10 ballen tegelijk in de lucht en onze skills draaien overuren. Alleen, hier eens bij stilstaan wordt niet gedaan. Sterker nog, we duiken weg na een knappe prestatie en krimpen ineen bij een compliment.

Perfectie is een illusie en toch zijn we er allemaal naarstig naar opzoek. We zijn bang om te falen, we zijn bang om het niet goed te doen.

We got it! Het is spannend om je eigen weg in te slaan en je dromen na te jagen. Het is overwhelming om voor het eerst moeder te zijn. Het is doodeng om voor jezelf op te komen en je vrouwtje te staan.

We zijn het namelijk niet gewend om het podium te pakken. Om stil te staan bij wat we eigenlijk al bereikt hebben, om stil te staan bij succes én bij tegenslag. Om onszelf die erkenning te geven, because we did it anyway.

Dat schouderklopje hoeven we niet te verdienen, nee, dat mogen we onszelf geven.

Because damn women, you rock. You nailed it!

Rock & Roll - By Marjolein van Damme
Rock & Roll - By Marjolein van Damme
Rock & Roll - By Marjolein van Damme
You
&Rosa merkstrateeg coaching

Zullen we even persoonlijk kennismaken?

Ik denk graag met je mee hoe jij jouw organisatie- en businessplannen verder kan brengen. Tijdens een vrijblijvende digitale koffie date maken we kennis, kletsen we over jouw business en geef ik tips.