Schrijf je in voor de maandelijkse inspiratie mail: The Entrepreneurial Playbook
Schrijf je in voor de maandelijkse inspiratie mail: The Entrepreneurial Playbook
De rebranding voor Esparanza moest het fairtrade groothandels merk meer leven inblazen. Het merk mocht duidelijker en helderder communiceren zij werkelijk voor staat: ambacht en persoonlijke relaties.
Fair living
Via Mexicaanse ambacht en prachtige, kleurrijke producten verbindt Esperanza twee werelden. Om zo aan beide kanten een zonnig thuis vol kleur, warmte en geborgenheid te creëren. Mooi én eerlijk wonen.
Mexicaanse ambacht en een gevoel van thuiskomen hebben we centraal gezet in de rebranding van Esperanza. Want juist deze ambacht en persoonlijke verhalen maken de producten uniek, eerlijk en warm. Samen met het team bepaalde we de positionering en brainstormden we over de strategie. We formuleerden de visie, missie, kernwaarden, merkverhaal, tone of voice en next steps.
Naast de strategie schreef ik een groot deel van de website teksten, zodat de strategie werd doorvertaald in tekst. Het resultaat was een kleurrijke website met meer warmte en waarin ambacht een grote rol kreeg.
Merk verhaal: Tales by the Mexican artisan
In alle haast, en snelheid willen we nog wel eens vergeten wat we nou écht belangrijk vinden. We vliegen door onze huizen en snellen door de straten. In de waan van alle dag zien we vooral grijs en horen we niet meer de zonnige klanken van het leven. Op dat soort momenten herinneren we jou aan de roep van avontuur en compassie.
We brengen je creativiteit, rechtstreeks uit de werkplaats van de Mexicaanse ambachtsman. We laten je meeproeven aan de familietafel en delen haar verhaal.
Verhalen uit een land waar geen dag je gegeven is, maar waar elke minuut wordt geleefd. Het o zo bruisende Mexico, aanstekelijk en warm. Levendig, met haar expressieve taal, dans, rondreizende Mariachi en bonte kleuren. Verhalen uit een land dat ons hart heeft veroverd en inmiddels aanvoelt als een tweede familie.
Een verwarmende familie die jou bij aankomst gelijk in haar hart sluit.
Verhalen, over avontuur én van thuiskomen.
Femmie Mulder, Raffine
Ontvang maandelijks The Entrepreneurial Playbook
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
The Entrepreneurial Playbook
Maandelijkse (gratis) inspiratie mail voor ondernemende types over (personal) branding, mindset en creativiteit en finance.
Zullen we even persoonlijk kennismaken?
Ik denk graag met je mee hoe jij jouw organisatie- en businessplannen verder kan brengen. Tijdens een vrijblijvende digitale koffie date maken we kennis, kletsen we over jouw business en geef ik tips.