Schrijf je in voor de maandelijkse inspiratie mail: The Entrepreneurial Playbook

Bioblink

&Rosa merkstrateeg coaching merkstrategie strategische

Bioblink – Een duurzaam schoonmaakbedrijf met klanten zoals o.a. Innocent en The Change Collective. Om daadwerkelijk te kunnen groeien en bij grotere organisaties aan tafel te zitten, was een heldere en herkenbare positionering nodig. Twee weken na de rebranding werd Crisp nieuwe klant bij Bioblink. De reden? De nieuwe website en belofte van Bioblink waren een goede match met waar Crisp voor stond. 

Brand strategy

Natuurlijk schoon.
Binnen de reguliere schoon- maakbranche werd en wordt voornamelijk gewerkt met chemische producten. Niet alleen slecht voor de natuur maar ook voor de schoonmakers én de mensen die vervolgens weer hun bureau en de telefoon aanraken. Echter heerst nog steeds vaak de associatie dat met duurzame schoonmaak producten de ruimte niet écht schoon wordt. Think again! Met deze eenvoudige en krachtige belofte “wij maken natuurlijk schoon”, wordt alles in 1 zin waargemaakt. 

Implementation

Samen met dreamteam Maria Visser, Roos Bulder, Femmie Mulder (raffine) en Marjolein van Damme ontwikkelden we naast een nieuwe merk identiteit ook een nieuwe website, beeldtaal, content strategie, social kanalen, sales/pitch presentatie, briefpapier, pers bericht en outfits.

Website copy

&Rosa was daarnaast ook verantwoordelijk voor de website copy en ontwikkeling van sales presentatie. Zodat de kernwaarden ook in de website voelbaar zouden worden.

Speels & fun maar serieus over welzijn

 

branding Bioblink

11 jaar geleden startte Walifa Bioblink vanuit een mooie droom om de wereld een stukje duurzamer te maken. Binnen de reguliere schoon- maakbranche werd en wordt voornamelijk gewerkt met chemische producten.

Niet alleen slecht voor de natuur maar ook voor de schoonmakers én de mensen die vervolgens weer hun bureau en de telefoon aanraken. Walifa dacht: dát kan anders en van daaruit werd Bioblink geboren.
Een schone werkomgeving is belangrijk voor de tevredenheid en productiviteit van werknemers. Een duurzame aanpak hiervan is belangrijk voor een betere wereld.

 

BioBlink
Bioblink
Bioblink
&Rosa merkstrateeg coaching merkstrategie strategische

Rosa heeft bij de rebranding van ons duurzame schoonmaakmerk ‘Bioblink’ een heel authentieke en vernieuwende strategie bepaling voor ons gemaakt. Rosa geeft overzichtelijke en constructieve brainstorms en de uitwerking van deze ideeën in de nieuwe strategie heeft zij op een mooie en overzichtelijke manier gepresenteerd waardoor we als opdrachtgever nauw betrokken bleven in het gehele proces van rebranding. Door een goede samenwerking en communicatie tussen haar en het creatieve team hebben we ons merk hierdoor op een mooie en échte manier opnieuw in de markt kunnen zetten

Walifa Ramnarain, Bioblink

The Entrepreneurial playbook

The Entrepreneurial Playbook

Maandelijkse (gratis) inspiratie mail voor ondernemende types over (personal) branding, mindset en creativiteit en finance.

 
 
You
&Rosa merkstrateeg coaching

Zullen we even persoonlijk kennismaken?

Ik denk graag met je mee hoe jij jouw organisatie- en businessplannen verder kan brengen. Tijdens een vrijblijvende digitale koffie date maken we kennis, kletsen we over jouw business en geef ik tips.