Schrijf je in voor de maandelijkse inspiratie mail: The Entrepreneurial Playbook
Schrijf je in voor de maandelijkse inspiratie mail: The Entrepreneurial Playbook
Bioblink – Een duurzaam schoonmaakbedrijf met klanten zoals o.a. Innocent en The Change Collective. Om daadwerkelijk te kunnen groeien en bij grotere organisaties aan tafel te zitten, was een heldere en herkenbare positionering nodig. Twee weken na de rebranding werd Crisp nieuwe klant bij Bioblink. De reden? De nieuwe website en belofte van Bioblink waren een goede match met waar Crisp voor stond.
Natuurlijk schoon.
Binnen de reguliere schoon- maakbranche werd en wordt voornamelijk gewerkt met chemische producten. Niet alleen slecht voor de natuur maar ook voor de schoonmakers én de mensen die vervolgens weer hun bureau en de telefoon aanraken. Echter heerst nog steeds vaak de associatie dat met duurzame schoonmaak producten de ruimte niet écht schoon wordt. Think again! Met deze eenvoudige en krachtige belofte “wij maken natuurlijk schoon”, wordt alles in 1 zin waargemaakt.
Samen met dreamteam Maria Visser, Roos Bulder, Femmie Mulder (raffine) en Marjolein van Damme ontwikkelden we naast een nieuwe merk identiteit ook een nieuwe website, beeldtaal, content strategie, social kanalen, sales/pitch presentatie, briefpapier, pers bericht en outfits.
&Rosa was daarnaast ook verantwoordelijk voor de website copy en ontwikkeling van sales presentatie. Zodat de kernwaarden ook in de website voelbaar zouden worden.
Speels & fun maar serieus over welzijn
11 jaar geleden startte Walifa Bioblink vanuit een mooie droom om de wereld een stukje duurzamer te maken. Binnen de reguliere schoon- maakbranche werd en wordt voornamelijk gewerkt met chemische producten.
Niet alleen slecht voor de natuur maar ook voor de schoonmakers én de mensen die vervolgens weer hun bureau en de telefoon aanraken. Walifa dacht: dát kan anders en van daaruit werd Bioblink geboren.
Een schone werkomgeving is belangrijk voor de tevredenheid en productiviteit van werknemers. Een duurzame aanpak hiervan is belangrijk voor een betere wereld.
Walifa Ramnarain, Bioblink
Ontvang maandelijks The Entrepreneurial Playbook
Cookie | Duur | Beschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
The Entrepreneurial Playbook
Maandelijkse (gratis) inspiratie mail voor ondernemende types over (personal) branding, mindset en creativiteit en finance.
Zullen we even persoonlijk kennismaken?
Ik denk graag met je mee hoe jij jouw organisatie- en businessplannen verder kan brengen. Tijdens een vrijblijvende digitale koffie date maken we kennis, kletsen we over jouw business en geef ik tips.